سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
تبلیغات در این انجمن
×
+
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: درخواست ماژول برای پاسخ بر اساس کد رهگیری RS Form

  1. #1

    images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    عنوان
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    نوشته ها
    13
    پسندیده
    0
    مورد پسند
    3 بار

    درخواست ماژول برای پاسخ بر اساس کد رهگیری RS Form

    سلام
    در یک سایت چندین فرم با RS Form ساختم و در انتهای هر کدام کد رهگیری به کاربر دادم
    ولی الان نمی دانم چطور باید کاربران باید پاسخشان را بر اساس کد رهگیری که دارند دریافت کنند
    لطفا راهنمایی کنید یا روشی دیگر را معرفی کنید

  2. کاربر مقابل پست jahan654 عزیز را پسندیده است:

    salahdine (04-14-2017)

  3. #2

    images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.png
    عنوان
    مدیر ارشد

    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    نوشته ها
    1,329
    پسندیده
    6
    مورد پسند
    181 بار
    با سلام
    نیاز به آموزش در این زمینه است.این کار امکان پذیر است.
    جومبانک افزونه جامع و رایگان پرداخت جوملا

    امکان اتصال به تمام درگاه های بانکی و تمام درگاه های پرداخت واسط
    امکان اتصال به تمام افزونه های فروشگاهی و پرداختی
    و صدها امکانات دیگر
    جزئیات بیشتر و دانلود:
    کاربر گرامی برای مشاهده لینک ها، کدها و ... وارد شوید و یا ثبت نام کنید


    www.joomi.ir/jb


  4. کاربر مقابل پست M.Abolhasani عزیز را پسندیده است:

    salahdine (04-19-2017)

  5. #3

    images/nrtfq8oe4y3n4ataqsc.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.pngimages/x8yx5wzjnfalz1ga8oa8.png
    عنوان
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    40
    پسندیده
    201
    مورد پسند
    12 بار

    Exclamation

    ایجاد کد رهگیری

    برای ایجاد کد رهگیری یا همون شماره تیکت، اینطوری عمل کنید:

    یه فیلد جدید از نوع Support Ticket ایجاد کنید. این فیلد گزینه های زیر رو داره:
    Name: که اسمشه
    Characters: که نوع شماره تیکتی هست که میخواین ایجاد بشه. که شامل سه نوع alphanumeric (کاراکتر و عدد)، alpha (کاراکتر) و numeric (فقط عدد) هست. یکی شو انتخاب کنید.
    Length: که تعداد کاراکترها رو تعیین میکنه.

    حالا وقتی که کاربر فرم رو تکمیل میکنه، در واقع این فیلد شماره تیکت ما رو نمیبینه، ولی براش ثبت میشه. یعنی فرم تکمیل میشه و در manage submissions شماره تیکت قابل رویته.
    برای اینکه شماره تیکت رو به کاربر هم بدیم، باید کاری کنیم که وقتی که فرم رو تکمیل کرد، یه ایمیل حاوی سابجکت شماره تیکت (و مابقی اطلاعات) به ایمیل کاربر بره.
    به این منظور، وقتی که فرمتون رو توی rsform باز کردید، به تب User Emails برید و در قسمت subject، یه کلیک کنید تا اسم فیلدهایی که ساختید نشون بده . بعد فیلد تیکت خودتون رو انتخاب کنید تا جلوی subject درج بشه. کنارش هم میتونید متن دلخواهتون رو بنویسید.

    (مثال: فیلدی که من ساختم اسمش ticket بود)

    شماره درخواست {ticket:value}

    انجمن جوملا فارسی به منظور گرد همایی کاربران جوملا راه اندازی شده. از اهداف اصلی انجمن جوملا فارسی می تواند به افزایش سطح کیفی ارائه خدمات جوملا، هم فکری و آشنایی بیشتر کاربران جوملا ، ارائه قالب و افزونه های فارسی جوملا و از همه مهم تر ارائه آموزش کاربردی، رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات کاربران اشاره نمود.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
telegram
SEO by vBSEO 3.6.1