در بخش درخواست ها تیکت پشتیبانی ارسال کرده‌ام کی پاسخ داده می شود؟
درخواست های ارسال شده در بخش درخواست‌ها حداکثر در مدت ۲ ساعت در زمان کاری پاسخ داده خواهد.
البته ممکن است درخواست شما نیاز به بررسی داشته باشد در این صورت تیکت شما در حال رسیدگی قرار می گیرد و نتیجه به شما اعلام می شود.
خواهشمندیم تا پایان بررسی و ارسال پاسخ درخواست توسط کارشناس شکیبا باشید.
ساعت کاری گروه جومی:
شنبه تا چهارشنبه:  ۸ الی ۱۷:۳۰
پنجشنبه: ۸ الی ۱۴:۳۰
در صورتی که درخواستی در خارج از این ساعات ارسال شده باشد، در روز کاری بعدی پاسخ داده خواهد شد.
نظارات شما در ارتقاع کیفیت خدمات به ما کمک می کند




Powered by LiveZilla Live Chat Software