در بخش درخواست ها تیکت پشتیبانی ارسال کرده‌ام کی پاسخ داده می شود؟
درخواست های ارسال شده در بخش درخواست‌ها حداکثر در مدت ۲ ساعت در زمان کاری پاسخ داده خواهد.
البته ممکن است درخواست شما نیاز به بررسی داشته باشد در این صورت تیکت شما در حال رسیدگی قرار می گیرد و نتیجه به شما اعلام می شود.
خواهشمندیم تا پایان بررسی و ارسال پاسخ درخواست توسط کارشناس شکیبا باشید.
ساعت کاری گروه جومی:
شنبه تا چهارشنبه:  ۸ الی ۱۷:۳۰
پنجشنبه: ۸ الی ۱۴:۳۰
در صورتی که درخواستی در خارج از این ساعات ارسال شده باشد، در روز کاری بعدی پاسخ داده خواهد شد.
3 از 3 این نتایج پیدا شده است ،   




Powered by LiveZilla Live Chat Software